Testing


Disclaimer

Put your disclaimer or follower box here

sorry aku anti jerawat ! =/ part 3



Wednesday 25 January 2012 | 05:26 | 0 ♥
sebakul lolipop itu dipandang , cantik gubahan dia . melly tersenyum sorang diri . siapa yang baik hati yang bagi semua ni dekat aq ? wah , baru jer balik sini sebulan tapi dah ada peminat ? hamaigod .

ceith , berangan plak kau ni melly , kat situ tak ada pon tulis nama kau , so tak payah nak perasaan orang tuh suka kau . ntah-ntah dia silap orang .

melly garu kepala , aku kena hantar balik semua ni dekat orang tuh kalau aku tahu siapa pemilik dia . tak baik amik yang orang :D ,

"terliur plak tengok lolilpop neh . hadoi ! sabar hati , jap agi kita keluar pergi cari lolilpop yang lagi comel banyak-banyak ok ! " melly bercakap seorang diri , grrrrrrrr !

melly pegang perut , mak aih , kuatnya dia bergendang . hohoho . lupa dari tadi lagi perut kesayangan tak ada makanan yang dia nak proses . lolilpop neh punya pasal lah . ops ! pengirim misteri punya pasal lah , kesian peru aku lapar !

melly melangkah turun ke dapur , tudung saji buluh diangkat . wah ! ada makanan untuk dimakan . bagus ! bibik ni macam tahu-tahu jer aku tengah lapar . hikhikhik .

tintong !

tangannya terbantut dari memegang sudip nasi , uihhhh ! kacau orang nak makan betul lah , siapa lah yang rajin nak datang rumah nya time-time macam neh .kaki dihayun membuka pintu ,

"yes , what can i help u ?" melly memandang lelaki dihadapan pintu tesebut .

"cik mellina nasuha ada ?"

"yes , i am mellina nasuha . what can i help you ?"

"tolong tanda tangan kat sini . and this for you " lelaki tersebut mengeluarkan satu kertas macam resit gituh dan sejambak lolilpop . lantas lolilpop itu diserahkan kepada melly .

"siapa yang bagi ni ?"melina nasuha kebingungan , aku tak ada kirim lolipop pon . memang tadi teringin , but . tak buat apa - apa pesanan pun kot .

"saya tak tahu . saya hanya diarahkan untuk hantar benda ni kepada cik mellina nasuha . saya pergi dulu "
lelaki tersebut keluar dari perkarangan rumah .

melly garu kepala , siapa lah yang baik hati sangat yang bagi aku benda neh ? kaki melangkah mendaki tangga menuju kebilik . lolipop tersebut disusun diatas rak bersama lolipop si pengirim misteri .

dia duduk atas katil sambil memandang lolipop tersebut , di basket lolipop tuh ada nama dia . 'mellina' . cantik !

siapa lah mamat tuh eah ? persoalan sekarang lelaki ke perempuan yang bagi ni ? hoi ! sure lah lelaki . kau tak ingat ker yang budak kecik tadi cakap abang tuh yang bagi ? apalah !

melly garu kepala . hahaha . yer tak yer jugak eah ?

makin lama makin gila dia memikirkan tentang pngirim misteri .

"nengggggggggg !"

pantas melly terbangun . hadoii ! kenapa bibik neh ? ganggu orang nak berangan aje . melly pantas menuruni tangga menuju kedapur .

"kenapa bik ?"kalut melly bertanya . bibik kelihatan gemuruh .

"siapa yang panasin ini kuah ? hampir aja mau meletop ini periuk neng "

ops ! melly tutp mulut . hampir meletop ? hadoiiii ! macam aku lupa yang aku panaskan kuah tadi ?

"sorry bikk , melly yang panaskan tadi .hehehe , lapar . pastuh ada orang datang , lupa nak tutup "
melly menggarukan kepala , sambil tersengih ,

bibik hanya menggelengkan kepala .

"neng , tadi ada orang datang . dia cari neng "

"siapa bik ?"

"ntah , tapi nama nya agak aneh sih neng ,apa nama nya , bibik lupa .....Mr . jerawat "

"Mr . jerawat ?" hahahaha ! tawa melly terlepas . ada ker Mr . jerawat datang cari aku ?

"muka dia penuh dengan jerawat ker bik ?"

"nggak kok neng , muka nya nsem banget . kayak bintang filem gtuh " bibik ketawa , dia pun pelik . muka punya hensem dia boleh perkenalkan diri Mr. jerawat ?

"buat apa dia datang cari melly ?"

"dia bilang dia mahu kasi benda . tapi yaa , neng nggak ada dia pulang deh "

bersambungggg.....




Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee