Testing


Disclaimer

Put your disclaimer or follower box here

sorry aku anti jerawat ! =/ part 2



Monday 16 January 2012 | 01:08 | 0 ♥
"werkk ! padan muka kau . tuh lah perasaan bgus sgt . memang kasut tuh pling sesuai dgn kau . muka kau dengan tapak kasut aku neh , aku rasa lagi hensem tapak kasut terpalit taik kucing dari muka kau yang terpalit jerawat tuh ! huh !"

opssss ! melly gigit bibir , alamak melly tak baik kau kutuk orang . tapi  bila hati dah bengang thats nothing kecuali hati aku puas .

dia cakap muka aq berjerawat ? haikal menjamah sedikkit pipi nya . Oh my ALLAH ! aku lupa aku makan belacan semalam , patut jerawat tumbuh subur kat muka aku neh ! erghh , macam mana aku oleh tak perasan ?

baammmm ! buukkk !

"adoiiii !"

haikal menahan sakit . satu timbunan buku jatuh atas badannya . sakit satu badan , macam mana ntah dia boleh tersepak kabinet buku di tepi katil bujangnya , hadoii , malang sungguh nasib dia .dah lah jatuh buku yang tebal-tebal mau patah segala tulang aku . :)

tanpa sengaja dia menyentuh pipinya . rasa licin tanpa ada halangan , well , muka buaya tembaga mana nak ada jerawat kalau tak lari lah semua gadis-gadis yang ada kat kolej tuh .

wah ! hati kau kutuk diri sendiri eah ? but memang betul pun muka aku dah hilang segala jerawat .

mellina dah tak kenal aku ? mungkin sebab aku dah tak ada jerawat ? tak mungkin ! takkan sebab muka aku just tak ada benda lah tuh dia sampai tak kenal aku ?

betul ker perempuan yang aku langgar tadi mellina ?

****************************************

pemandangan dihadapannya diperhati dalam , dibandingkan dengan lukisan yang berada dihadapannya . wah ! cantik gila aku lukis . ceithh ! perasan ! lantak lah hati , aku nak perasan sikit jer .

"just tambah sikit lagi warna biru ni kat pentas langit . mesti lagi cantik "

melly kaleh kebelakang . terkejut . haihh , nasib baik tak mati tadi , budak kecik nih . hadoii . wah ! kecik0kecik dah pandai ajar orang melukis , canggih beul budak neh .

"hmm , kat sini ker ?" melly meletakkan sedikit warna biru ditempat yang disarankan . hah ! memang makin cantik pun . dah lengkap lukisan nya hari ni. senyuman seikhlas mungkin dihadiahkan kepada budak lelaki tersebut .

"cantik . terima kasih . "

"sama-sama , tapi abang yang duduk kat situ tadi suruh cakap macam tuh . dan ni untuk akak . dia bagi ." budak lelaki itu tersengih . tanpa sempat melly bertanya dengan lebih lanjut budak tersebut dah meninggalkannya dengan penuh tanda tanya ni .

melly kaleh belakang . tak ada orang pun ,big lolipop berbentuk hati ditangan dipandang pelik . siapa lah yang rajin nak bagi aku lolipop neh ?





"eh jap , ada surat " melly bercakap seorang diri .








 melly memandang kearah belakang . yer . ada lilipop lagi . cantik ! ntah apa yang merasuk dirinya , dengan pantas dia berjalan memungut lolillpop berbentuk hati . ada surat lagi

-thnx cause tolong pungut . saya dah letih nak pungut :D


aik ? tuh jer ? ==' 

melly melangkah kehadapan lagi bila masih ada lilillpop yang terpacak ditanah . 

-sorry about that day ? awak mellina kan ?

 dia tahu nama aku ? siapa actually neh ? hati melly makin resah . about that day ? ada orang pernah buat salah dengan dia ker ?

makin dia maju kehadapan makin banyak dia dapat lolilpop . 7 batang lolipop dalam tangan di pandang . dan kertas terlipat yang terakhir dia buka berbunyi .
 
- tolong saya sekali lagi , awak just jalan depan sampai jumpa bangku then tolong ambik barang saya yang tertinggal kat situ :D plezz :(

 sekali lagi kaki dihayun menuju ketempat yang diarah kan . akhir sampai disebuah bangku . barang dia yang tertinggal ? apa ? tak ada apa-apa pun . eh , kenapa aku baik ikut semua perintah manusia misteri neh ?

jap ! ada se'jambak' lolipop yang dihias cantik ! tanpa sengaja tangan nya mengambil sepucuk surat didalam bakul tersebut .

-maaf . tuh semua barang saya yang tetinggal , ops ! sengaja tinggalkan untuk awak , sebab saya tahu awak 'hantu' big lolipop ! terima kasih sebab terima ! :D
                                                                               
                                                                                                                          ikhlas dari cucu nenek !

dia tahu aku suka lolipop ? siapa dia neh ? but dia kata aku hantu ? hamaigod ! aku cekik jugak . tapi siapa yang aku nak cekiik ? huhhhhh ' wait , cucu nenek ? siapa !!???????????
==' 
 

bersambung ....


p/s : ntah apa lah yang aku tulis neh :D
     sorry kalau tak memuaskan hati anda , but aku memang buntu nak kasi dia jadi pendek macam mana , :P 



|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee