Testing


Disclaimer

Put your disclaimer or follower box here

sorry aku anti jerawat ! =/ part 1



Sunday 15 January 2012 | 05:18 | 0 ♥
melly rasa dia nampak mamat depan dia neh kecik besar kecik besar jer . sabar hati jangan kau pecah kat sini ! nanti tak pasal-pasal lebam biji mata mamat neh . mamat tinggi lampai dihadapanya dipandang bengang .

ada ke patut depan khalayak ramai neh dia sengaja langgar aku ? aku sikit punya besar dok atas kerusi neh , dia senang senang nak tolak aku dan dengan selamba pijak kaki aku ? dah lah berat kalah gorila ! 

kalau say sorry satu patah jer pun aku dah rasa lega tahap gila . neh sorry pon ta keluar dari mulut dia ? sungguh aku bengang !

"kau neh apahal ? main tolak then dengan selamba kau pijak kaki aku ? then soryy pon kau tak cakap kan ?"

"eh , aku pijak kaki kau eh ? ops ! maaf !" lelaki itu menjawab tanpa riak . perkaaan maaf sengaja ditekan .

melly rasa lega lah sikit . even tak lega sangat pon , dah dia say maaf , okey lah tuh !

"opssss , maaf yer cik . saya untuk awak , saya say sorry to my shoes yang branded neh cause terpijak benda yang amat menjijikan ."


"apa yang menjijikan ?"


"kaki awak ! bye !"


dengan selamba badak lelaki itu melangkah sambil kedua belah telinganya disumbat dengan headset ! lalalalala ~~~ sengaja dia membuat alunan yang membingitkan telinga semua orang .


eeeee ! Ya Allah sungguh aku bengang sekarang neh , kenapa ada jugak manusia yang tak bertauliah tersesat dalam uni neh ? 


melly menghentakkan laju kedua kaki . kalau nyanyi sedap tak apa , neh kalau beruk dalam hutan dengar pon mau pesan agak nya ! kau ingat kau boleh lepas macam tuh jer ? i'll pay u back !


**********************************


haikal mencampakkan beg dan buku ilmiah setebal 2 inchi diatas meja study , badannya dihempaskan di atas katil , kalau hari-hari buat macam tuh runtuh gamaknya katil neh .


kepala yang tak gatal digaru kasar , habis kusut rambut yang ala-ala 'cicak-jatuh-pun-tak-sempat-nak-mengucap'. serabut kepalanya sekarang !


dia dah balik ? tapi kenapa dia tak kenal aku ? tapi kenapa dia lain sangat sekarang neh ? kenapa dia tak jerit kuat-kuat bila jumpa aku tadi ? kenapa !?? dia dah lupakan aku ker ? arghhh !


bertalu-talu soalan menjelma dalam otak dia sekarang . yaa ! dia yakin sangat perempuan yang dia jumpa di uni tadi adalah mellina nasuha ! aku yakin dengan gerak hati aku . tapi kenapa dia tak tengking aku macam selalu ? 




*********************************


aihhh , kenapa senang-senang jer minah neh nak duduk atas kerusi aku kan ? eee , neh lah kalau junior yang ta reti nak hormat senior .

haikal melangkah laju bangku yang selalu dia duduki time rehat menjelma ! kerusi yang memang tak ada orang lain yang boleh sentuh dan duduk selain diri dia seorang .

"ehemmmm ."

gadis yang dudul diatas kerusi itu memandang kearah deheman tersebut , tiga saat dia pandang haikal terus mata dia menatap buku ditangan kembali . 

haikal bengang . dia dengan tanpa perasaan menolak gadis itu hingga jatuh kemudian dengan sengaja lagi dia memijak kaki gadis itu . padan muka ! puas hati aku .

gadis itu memandang haikal bengang ? dia tolak aku ? dia pijak kaki aku ? tak gunaaaa !!


"weh ! kau neh kenapa ah ? dah tak ada otak ker ? kau tahu tak sakit kau pijak aku macam anak kucing tadi ? kau ingat kau tuh ringan macam anak semut ? kau tuh berat macam gorila kau tahu tak ?"merah padam wajah gadis tersebut memarahi haikal .


"aku pijak kaki kau eh ? maaf !"


"maaf kau cakap ? kau tahu tak sakit ? kau tahu tak kau tuh tak ada perasaan !"


"opsss ! nenek jangan perasaan okey , saya tak say sorry kat nenek okey ! saya say sorry dekat kasut brandded saya neh cause terpijak benda yang menjijikan , thats ur shoes ."


dengan selamba haikal berlalu sambil menyanyi gaya orang kurang siuman . 


pap !


haikal rasa macam ada orang tengah ajak aku bertinju sekarang neh , that ugly girl campak kasut kat aku ? eeee !


haikal kalih belakang , dengan selamba gadis itu menjelirkan lidah .






bersambung .....




sorry , baru start menulis . kalau ada tersalah situ sini . maaf !
>_<





|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee